اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از تاریخ عرضه Death Stranding

اطلاعاتی جدید از تاریخ عرضه Death Stranding

وی جی مگ: هیچ شکی وجود ندارد که Death Stranding عنوان در دست ساخت استودیو Kojima Productions و کمپانی سونی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کنونی صنعت ویدئوگیم محسوب می‌شود که مشخص نیست چه زمانی انتشار می‌یابد. با این حال اشارات جدید هیدئو کوجیما مغز متفکر پشت این بازی شاید به نوعی به تاریخ عرضه Death Stranding مربوط می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جدیدترین شماره منتشر شده از نشریه فامیتسو حاوی پیام کوتاهی از هیدئو کوجیما بود که به Death Stranding مرتبط می‌شد و به مانند همیشه اشتیاق طرفداران را برای انتشا بازی بیشتر می‌کرد. این پیام که بدین شرح بود که «آیا سال 2019، سال نهنگ خواهد بود؟ لطفا منتظر مواردی در رابطه با Death Stranding باشید.»

جهت یادآوری باید اضافه کرد در اولین تریلر رونمایی از بازی، در انتهای آن کنار ساحل تعدادی نهنگ مرده نشان داده می‌شدند. در ویدئو معرفی لوگو استودیو فلان هم پشت فیگور Ludens که در سطح ماه قرار داشت نهنگی به نمایش در آمد. با تمامی این توضیحات به سختی می‌توان متصور شد پیام و گفته‌های جدید کوجیما چه معنایی دارد و آیا دقیقا از تاریخ عرضه Death Stranding خبر می‌دهند مربوط به موضوعی دیگر می‌شود. سال 2019 زمان دور از انتظاری برای انتشار این بازی به شمار نمی‌رود. ناگفته نماند چندی پیش نورمن ریداس بازیگر نقش شخصیت اصلی بازی به اسم سم مدعی شده بود این بازی در ابتدای 2019 منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 3 =