اخبار بازی

Crackdown 3 زودتر از آن چیزی که گفته شد، عرضه می‌شود

Crackdown 3 زودتر از آن چیزی که گفته شد، عرضه می‌شود 1

در بهار گذشته Crackdown 3 با تاخیری طولانی مدت مواجه شد. اما حالا کارگردان این بازی همراه با کارگردان هنری آن نکات جدیدی در مورد این بازی فاش کردند.به نظر می‌رسید که تاخیر Crackdown 3 برای عرضه شدن برای کنسول جدید مایکروسافت Project Scorpio باشد اما حالا صحبت‌های آنها خبر از این دارد که این بازی زودتر از تعطیلات سال 2017 عرضه می‌شود.

 همچنین مشخص شده است که این بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد اما Project Scropio برای عرضه در تعطیلات سال 2017 آماده می‌شود.(پاییز سال آینده) Crackdown 3 اولین بار در مراسم E3 سال 2014 برای Xbox One معرفی شد. این بازی با شعار تبلیغاتی استفاده از سخت‌افزار‌های Xbox One به صورت پردازش ابری برای قدرت بیشتر، بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد. هنوز تاریخ عرضه دقیق برای این بازی معرفی نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 − 1 =

    • پردازش ابری به موقعی میگن که سخت افزاری که بازی یا نرم افزار داره روش پردازش میشه در اختیار کاربر نیست و توی محیط مجازی قرار داره. به عنوان مثال برای همین Crackdown 3 با استفاده از شبکه Xbox Live کنسول هایی که در حال اجرای بازی هستند از لحاظ سخت افزاری به هم متصل میشن و قدرت بیشتری برای اجرای بازی در اختیار هم دیگه قرار میدن که البته پروژه بسیار سخت و جاه طلبانه ای هست باید ببینیم چه جوری پیاده سازیش میکنن.