اخبار بازی

مدت زمان گیم‌پلی بازی Crackdown 3 مشخص شد

مدت زمان گیم‌پلی بازی Crackdown 3 مشخص شد

وی جی مگ: سرانجام پس از تاخیرهای فراوانی که در زمان انتشار بازی Crackdown 3 ایجاد شد قرار است تا یازده روز دیگر این اثر در دسترس قرار بگیرد. همین مورد باعث شده تا اکنون سازندگان مدت زمان گیم‌پلی بازی Crackdown 3 را اعلام کنند.

به گزارش وی جی مگ، جو استیتن کارگردان نوآوری بازی در مصاحبه با وبسایت VentureBeat در رابطه با تجربه بخش تک‌نفره Crackdown 3 صحبت کرد که به هر پلیری یک تجربه‌ای را منتقل می‌کند. استیتن در پاسخ به این سوال که هدف اصلی از ساخت بخش تک‌نفره برای بازی که تمرکز آن روی بخش چندنفره است چیست پاسخ داد «این بخش به شما چگونگی تجربه بازی را آموزش می‌دهد. مهارت‌های شما را به اندازه کافی ارتقا می‌دهد تا بتوانید وارد بخش چندنفره رقابتی شوید. هم‌چنین جهان Crackdown 3 را به شما معرفی می‌کند. به‌علاوه این روزها گیمرها خلق و خوی متفاوتی دارند و لزوما در تمامی زمان‌ها تمایل به تجربه بازی در حالت چندنفره ندارند.»

استیتن در ادامه صحبت‌هایش و در پاسخ به سوالی دیگر اظهار کرد مدت زمان گیم‌پلی بازی Crackdown 3 برابر با 15 ساعت خواهد بود. «اگر می‌خواهید بازی را به تنهایی یا با یک دوست نزدیک تجربه کنید و صرفا با خیالی آسوده بخش داستانی را بازی کنید این 15 ساعت محتوا در اختیار شما قرار می‌گیرد. با این حال اگر فردی هستید که می‌خواهید شدیدا با دیگران در بخش چندنفره رقابت کنید و آن‌ها از میدان نبرد بازی بیرون کنید باز هم بخش داستانی را می‌توانید تجربه کنید.»

عنوان Crackdown 3 در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) برای Xbox One و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 4 =