اخبار بازی

احتمالا نام Crackdown 3 به Crackdown 3: New Providence تغییر می‌کند

احتمالا نام Crackdown 3 به Crackdown 3: New Providence تغییر می‌کند

وی جی مگ: به نظر می‌رسد تمامی مواردی که شرکت مایکروسافت آماده کرده تا در جریان رویداد X018 از آن‌ها رونمایی کند یکی پس از دیگری لو می‌روند. از مدتی پیش صحبت‌هایی در خصوص خریداری استودیو Obsidian توسط مایکروسافت شنیده می‌شود. عرضه دو بازی Age of Empires و Rise of Nations هم برای Xbox One فاش شده است. تغییر نام بازی Crackdown 3 به Crackdown 3: New Providence هم جدیدترین موردی است لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، کاربری در وبسایت Reddit متوجه شده که بازی Crackdown 3 در Italian Xbox Store تحت نام Crackdown 3: New Providence لیست شده است. این مورد که اسکرین‌شات آن را نیز می‌توانید در زیر مشاهده کنید نشان می‌دهد به نام این اثر زیرنویس اضافه شده است. با توجه به چرخه طولانی مدت توسعه بازی و تاخیرهای مکرری که در عرضه آن به وقوع پیوسته و هم‌چنین این مسئله که عده زیادی از طرفداران Xbox و مایکروسافت منتظر آن هستند این تغییر نام می‌تواند نکته مثبتی برای بازی به شمار برود. مخصوصا اگر مخاطبین بخواهند هنگام اشاره به بازی از زیرنویس نام آن استفاده نمایند.

اگر این مسئله حقیقت داشته باشد در رویداد X018 که هفته آینده در روز 10 توامبر برگزار می‌شود مشخص خواهد شد. عنوان Crackdown 3 در تاریخ 26 فوریه 2019 (7 اسفند 97) برای Xbox One و PC منتشر می‌شود.

احتمالا نام Crackdown 3 به Crackdown 3: New Providence تغییر می‌کند 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 11 =