اخبار بازی

ساخت بازی Crackdown 3 به چه شکلی دنبال می‌شود ؟

ساخت بازی Crackdown 3 به چه شکلی دنبال می‌شود ؟

وی جی مگ: از زمان معرفی در سال 2014، ساخت بازی Crackdown 3 به سختی جلو رفته و با مشکلات فراوانی همراه شده است. این اثر در ابتدا قرار بود دو سال قبل عرضه شود که با تاخیرهای متعدد همراه شد. پس از آخرین تاخیر اعمال شده برای عرضه بازی، شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود این بار عنوان مذکور به صورت حتمی در فوریه 2019 منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به تعداد تاخیرهایی که Crackdown 3 تاکنون با آن‌ها مواجه شده، بسیاری معتقد هستند این بازی نهایتا کیفیت مورد انتظار را ارائه نخواهد کرد. با این حال رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر معتقد است ساخت بازی Crackdown 3 به خوبی جلو می‌رود. کاربری در توییتر نظر مدیر Xbox را درباره فرایند تولید بازی جویا شد و اسپنسر در پاسخ در حالی که اعتراف کرد براساس تجربه‌ای که اخیرا از Crackdown 3 داشته این بازی هم‌چنان نیازمند کار است اما اظهار کرد تیم توسعه‌دهنده یعنی استودیو Sumo Digital کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

با تمامی این توضیحات حرف و حدیث‌های گفته شده حاکی از این مسئله دارند موکول شدن انتشار Crackdown 3 به فوریه 2019 آخرین تاخیری خواهد بود که مایکروسافت برای بازی اعمال می‌کند و چنان‌چه این اثر تا زمان تعیین شده آماده نشود و نیازمند تاخیر مجدد باشد پروژه تولید آن متوقف خواهد شد. Crackdown 3 برای عرضه در تاریخ 26 فوریه 2019 (7 اسفند 97) برنامه‌ریزی شده و Xbox One و PC پلتفرم‌های مقصد آن هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =