اخبار بازی

امکان تجربه بازی Crackdown 3 در X018 وجود دارد

امکان تجربه بازی Crackdown 3 در X018 وجود دارد

وی جی مگ: توئیتر مکزیک Xbox امروز اعلام کرد که امکان تجربه بازی Crackdown 3 در X018 وجود دارد و کسانی که در این رویداد حاضر شوند می‌توانند بخشی از گیم‌پلی انحصاری جدید Xbox One را تجربه کنند. اثری که سال‌هاست مراحل توسعه خود را دنبال می‌کند و مشخص نیست نهایتا با چه کیفیتی در اختیار مخاطب‌ها قرار گیرد.

به گزارش وی جی مگ، این اولین باری است که امکان تجربه بازی Crackdown 3 در یک رویداد بزرگ و رسمی وجود دارد. اثری که برای اولین‌بار در جریان E3 2018 و کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت معرفی شد و برای مدت طولانی هیچ خبری از آن در دسترس نبود. چندی بعدی مشخص شد که توسعه این انحصاری Xbox One با چالش‌هایی روبرو شد و بعد از چند بار تغییر سازنده بالاخره در حال حاضر چند استودیو مختلف روی آن مشغول کار هستند.

هرچند در حال حاضر فهرست بازی‌های انحصاری Xbox One‌ قدرت آنچنانی برای جذب مخاطب ندارد اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت برای X018 برنامه مفصلی را آماده کرده و قصد معرفی چند بازی جدید در این رویداد را دارد. از سویی می‌توان پیش از فوریه سال 2019 برای اولین‌بار موفق به تجربه بازی Crackdown 3 در این رویداد شد. بازی که در ابتدای سال آینده میلادی برای Xbox One و PC منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =