اخبار بازی

خبری از Loot Box در بازی Crackdown 3 نیست

خبری از Loot Box در بازی Crackdown 3 نیست

وی جی مگ: سرانجام پس از تاخیرهای متعدد تنها چند ماه به عرضه بازی Crackdown 3 باقی مانده. عنوانی که پنج سال از معرفی آن می‌گذرد و اکنون توسعه‌دهندگان باید برای برآورده کردن انتظاراتی که طی این پنج سال به وجود آمده خود را آماده کنند. یکی از موارد می‌تواند عدم استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای و یا Loot Box در بازی Crackdown 3 باشد.

به گزارش وی جی مگ، جوزف استیتن از شرکت مایکروسافت در صحبت با Windows Central اظهار کرد اگرچه آن‌ها نمی‌توانند از هم‌اکنون به عرضه محتویات پس از انتشار بازی متعهد باشند اما یکی از مواردی که از وقوع آن مطمئن هستند بدین شرح است که خبری از هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای و یا Loot Box در بازی Crackdown 3 نخواهد بود.

«در حال حاضر نمی‌توانیم وعده انتشار محتویات پس از عرضه را بدهیم. ما هم‌چنان در حال آزمایش بهترین مواردی که می‌توان انجام داد هستیم. در حال بررسی مواردی که می‌تواند برای مخاطبین فان و مهیج باشد هستیم و بازی را متعادل کنیم. ما هم‌چنین به عناصری که می‌تواند پلیر را به صورت طولانی مدت در بازی نگه دارد فکر می‌کنیم. می‌دانیم که نمی‌خواهیم از پرداخت درون برنامه‌ای و یا Loot Box استفاده کنیم. آیتم‌ها و موارد جالبی در بازی قرار داده شده که قابل آنلاک کردن خواهند بود. آنلاک کردن این آیتم‌ها چه به رنک شما وابسته باشد چه به تعداد مسابقاتی که انجام دادید هنوز به صورت کامل مشخص نشده است اما صدها آیتم برای آنلاک کردن در بازی وجود خواهند داشت.» بازی Crackdown 3 در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) برای Xbox One و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 4 =