اخبار بازی

تاثیر پردازش ابری در تاخیر بازی Crackdown 3

تاثیر پردازش ابری در تاخیر بازی Crackdown 3

وی جی مگ: اولین‌بار در جریان E3 2018 بود که رونمایی شد و در Gamescom 2015 به صورت رسمی اعلام شد که این بازی از پردازش ابری مایکروسافت برای بهبود تخریب‌پذیری محیط استفاده می‌کند اما در ادامه شاهد تاخیر برای دفعات بودیم که حالا توضیحاتی درباره آن ارائه شده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی قرار است بعد از چند بار تاخیر این اثر نهایتا فوریه سال 2019 برای و البته منتشر شود سازندگان آن در استودیو Sumo Digital همراه با کارگردان Studios توضیحاتی را درباره تاخیرهای طولانی مدت ارائه کرده‌اند.

جوزف استتن نفر اول استودیوهای مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود به این نکته اشاره داشته که استفاده از پردازش ابری یا همان تکنولوژی مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین دلایل تاخیر بازی Crackdown 3 و تغییر تاریخ انتشار آن بوده.

مسئولین مایکروسافت به این نکته اشاره کرده‌اند که از ابتدا می‌دانستند فرایند استفاده از تکنولوژی جدید در جریان توسعه بازی Crackdown 3 می‌تواند فرایند این کار را طولانی‌تر کند اما در ادامه متوجه شده‌اند که مشکلات بسیاری در این مسیر قرار دارد. شاید همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی باشد که در نهایت توسعه‌دهندگان بازی بیخیال Co op چهار نفره شده و امکان تجربه این بخش به صورت دو نفره را در محصول نهایی قرار دادند.