اخبار بازی

تاثیر پردازش ابری در تاخیر بازی Crackdown 3

تاثیر پردازش ابری در تاخیر بازی Crackdown 3

وی جی مگ: اولین‌بار در جریان E3 2018 بود که بازی Crackdown 3 رونمایی شد و در Gamescom 2015 به صورت رسمی اعلام شد که این بازی از پردازش ابری مایکروسافت برای بهبود تخریب‌پذیری محیط استفاده می‌کند اما در ادامه شاهد تاخیر بازی Crackdown 3 برای دفعات بودیم که حالا توضیحاتی درباره آن ارائه شده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی قرار است بعد از چند بار تاخیر بازی Crackdown 3 این اثر نهایتا فوریه سال 2019 برای Xbox One و البته PC منتشر شود سازندگان آن در استودیو Sumo Digital همراه با کارگردان Microsoft Studios توضیحاتی را درباره تاخیرهای طولانی مدت ارائه کرده‌اند.

جوزف استتن نفر اول استودیوهای مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود به این نکته اشاره داشته که استفاده از پردازش ابری یا همان تکنولوژی Azure مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین دلایل تاخیر بازی Crackdown 3 و تغییر تاریخ انتشار آن بوده.

مسئولین مایکروسافت به این نکته اشاره کرده‌اند که از ابتدا می‌دانستند فرایند استفاده از تکنولوژی جدید در جریان توسعه بازی Crackdown 3 می‌تواند فرایند این کار را طولانی‌تر کند اما در ادامه متوجه شده‌اند که مشکلات بسیاری در این مسیر قرار دارد. شاید همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی باشد که در نهایت توسعه‌دهندگان بازی بیخیال Co op چهار نفره شده و امکان تجربه این بخش به صورت دو نفره را در محصول نهایی قرار دادند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + هجده =