اخبار بازی

شایعه: به‌زودی بازی Crash Bandicoot Racing معرفی می‌شود

شایعه به‌زودی بازی Crash Bandicoot Racing معرفی می‌شود

وی جی مگ: ظاهرا به‌زودی بازی Crash Bandicoot Racing معرفی می‌شود. مجموعه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy موفقیت بزرگ غیرمنتظره‌ای را برای کمپانی Activision به همراه داشت. موفقیتی که به بازسازی عناوین قدیمی دیگری هم‌چون Spyro The Dragon منجر شد. اکنون شایعات جدید از احتمال وقوع ریمستر بازی Crash Team Racing خبر می‌دهند که پیش از این هم به آن اشاراتی شده بود.

به گزارش وی جی مگ، نظرسنجی برای کاربران PlayStation Asia ارسال شده که در آن عناوین مختلفی هم‌چون The Last of Us Part 2 به چشم می‌خورند. با این حال در این لیست به بازی Crash Bandicoot Racing اشاره شده و این مورد توسط کابری از توییتر به نام The Wumpa Gem به اشتراک گذاشته شده است. نکته قابل توجه بدین شرح است که تمامی بازی‌های حاضر در این نظرسنجی مرتبط به کنسول PS4 بوده و تعدادی از آن‌ها نیز عناوین انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی هستند. در نسل حاضر تاکنون اثری تحت عنوان Crash Bandicoot Racing انتشار نیافته بنابراین مورد مذکور یا اشتباه بوده و یا از روی عمد به وقوع پیوسته است.

به دنبال عرضه و موفقیت کسب شده توسط Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، از شرکت Activision درباره ساخت و انتشار بازسازی‌های بیشتری از این مجموعه سوال شد. در این میان تهیه‌کننده استودیو Vicarious Vision که توسعه N. Sane Trilogy را برعهده داشت اظهار کرد چنان‌چه این فرصت وجود داشته باشد آن‌ها بسیار مشتاق خواهند بود تا روی بازسازی دیگری از این مجموعه محبوب قدیمی کار کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =