اخبار بازی

بهبود گرافیکی Crash Team Racing Nitro-Fueled را در این تصاویر ببینید

بهبود گرافیکی Crash Team Racing Nitro-Fueled را در این تصاویر ببینید 1

وی جی مگ: دیشب پس از شایعات فراوان سرانجام بازسازی Crash Team Racing تحت عنوان Nitro-Fueled معرفی شد. اکنون شرکت Activision تصاویری از نسخه جدید این عنوان ریسینگ منتشر کرده که می‌توان پیشرفت‌ها و بهبود گرافیکی Crash Team Racing Nitro-Fueled را در آن‌ها مشاهده کرد.

به گزارش وی جی مگ، واضح است که نسخه PS4 باید کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نسخه PS1 داشته باشد. با این حال جزئیات جدید اضافه شده به محیط، مسیرها، ماشین‌ها و شخصیت‌‌ها بسیار قابل توجه بوده به نوعی که تمامی این موارد بسیار زنده و پویا جلوه می‌کنند. توسعه این بازسازی برعهده استودیو Beenox است. علاوه‌بر تصاویر و بهبود گرافیکی Crash Team Racing Nitro-Fueled شرکت Activision اطلاعاتی در خصوص بازی منتشر کرده که بیان می‌دارد داستان آن دقیقا همان داستان نسخه اصلی بوده و شخصیت‌های قدیمی هم‌چون Crash, Coco, Dr. Neo Cortex و سایرین به این عنوان محبوب قدیمی باز خواهند گشت. Nitros Oxide هم هم‌چنان به عنوان شخصیت منفی اصلی حضور خواهد داشت.

تمامی بخش‌های بازی از جمله Adventure، Arcade Single Race and Cup Race، Time Trials و Battle Mode در این نسخه بازسازی در دسترس قرار می‌گیرند. Crash Team Racing Nitro-Fueled از قابلیت بازی به صورت تک‌نفره و چندنفره به هر دو صورت آنلاین و Coop محلی برخوردار است.

قیمت نسخه معمول 40 دلار اعلام شده و نسخه Nitros Oxide Edition آن هم 60 دلار ارزش‌گذاری شده است. در این نسخه شخصیت Nitros Oxide به صورت کاراکتر قابل بازی در دسترس قرار می‌گیرد اما در نسخه معمولی برای آنلاک کردن آن باید چالش‌های مختلفی را انجام دهید. این اثر مورد انتظار در تاریخ 21 ژوئن 2019 (31 خرداد 98) برای Xbox One، PS4 و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =