اخبار بازی

شایعه: بازسازی Crash Team Racing در The Game Awards معرفی می‌شود

شایعه: بازسازی Crash Team Racing در The Game Awards معرفی می‌شود

وی جی مگ: از سال گذشته تاکنون Activision به شکل قابل توجهی تمرکز خود را روی بازسازی آثار قدیمی خود قرار داده و با عرضه Crash Bandicoot N Sane Trilogy و Spyro Reignited Trilogy نشان داد که کار خود را در این زمینه به خوبی بلد است. اکنون اما شایعه شده که بازسازی Crash Team Racing در The Game Awards معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت یوروگیمر مدعی شده که کمپانی Activision آماده معرفی بازسازی Crash Team Racing در The Game Awards است. بسیاری از گیمرها در زمان انتشار بازسازی سه‌گانه اصلی Crash Bandicoot ناراحت بودند که چرا این اثر یا همان در اصل CTR بازسازی نشده و حالا Activision در اندیشه پاسخگویی به نیازهای آنهاست.

معمولا Activision پیش از معرفی نسخه‌های بازسازی بازی قدیمی خود این کار را با Easter Egg همراه می‌کند و اینبار یکی از اهالی رسانه‌ تصویری را از دو تاس نارنجی در توئیتر خود منتشر کرده و شایعه فعلی را شکل داده. با توجه به اینکه یوروگیمر اعتقاد دارد که بررسی‌های آنها دقیق است که مطمئنا بازسازی Crash Team Racing در The Game Awards معرفی می‌شود، می‌توان این موضوع را تایید شده دانست.

احتمالا این بازسازی برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 6 =