اخبار بازی

استودیو Creative Assembly روی یک بازی FPS کار می‌کند

استودیو Creative Assembly روی یک بازی FPS کار می‌کند

وی جی مگ: پیش از این به لطف تبلیغات آگهی شغلی‌های مختلف می‌دانستیم که استودیو Creative Assembly در حال کار روی یک بازی تاکتیکال اول شخص شوتر است.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه استودیو نام‌برده به واسطه ساخت بازی‌های استراتژی شناخته می‌شود اما توسعه عنوان تحسین شده Alien: Isolation محبوبیت این استودیو را دو چندان کرد. بسیاری امیدوار بودند این کمپانی در حال تولید نسخه‌ دنباله بازی ترسناک خود باشد. اکنون به نظر می‌رسد اشاره‌ای به بازی بعدی این استودیو شده باشد.

امروز صبح اکانت توییتر Creative Assembly پستی را به همراه عکسی به نمایش گذاشت که بیان می‌کرد «Neill Blomkamp از از استودیو ما بازدید داشته و روند توسعه بازی جدید FPS ما را مشاهده کرده است.» این اولین باری است که استودیو مذکور به صورت رسمی تایید می‌کند در حال تولید یک بازی PFS هستند. باید به خدمت‌تان برسانیم Neill Blomkamp به واسطه کارگردانی فیلم District 9 شناخته می‌شود. با این حال شخص مذکور چندین سال مشغول کار روی یک اثر سینمایی براساس Alien بود که Sigourney Weaver در آن ایفای نقش می‌کرد. متاسفانه این پروژه سرانجام کنسل شد.

بنابراین شخصی که پیش از این در حال توسعه فیلم دنباله‌ای برای مجموعه Alien بوده از استودیو Creative Assembly دیدار کرده که ساخت Alien: Isolation را در کارنامه داشته است. البته در توییت مذکور اشاره شد که این بازی یک اثر جدید بوده و شاید این پروژه ارتباطی هم به Alien: Isolation نداشته باشد. از طرفی دیگر ممکن است ایده‌های Blomkamp برای ساخت بازی جدیدی از مجموعه Alien توسط Creative Assembly به کار گرفته شود. باید دید این بازی جدید سرانجام چه زمانی رونمایی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 5 =