اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Cuphead

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Cuphead

وی جی مگ: عنوان Cuphead یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در سال 2017 منتشر شد. اثری که توسعه آن برعهده Studio MDHR بود. به تازگی یکی از اعضای استودیو سازنده صحبت‌هایی در خصوص بازی جدید سازندگان Cuphead ارائه کرده که نشان می‌دهد ایده‌های این بازی بسیار بزرگ هستند.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که Studio MDHR مشغول کار روی بسته گسترش‌دهنده  The Delicious Last Course است به تازگی ویدئویی منتشر شده که در آن تهیه‌کننده و طراح استودیو یعنی Maja Moldenhauer بیان می‌دارد ایده‌های بازی جدید سازندگان Cuphead بسیار بزرگ هستند. این ویدئو به نوعی مراحل پشت صحنه ساخت بازی و تلاش‌ها و سختی‌هایی که Studio MDHR پشت سر گذاشته را به نمایش می‌گذارد. Moldenhauer در بخشی از آن توضیح می‌دهد «شخصا علاقه بسیار زیادی به کاری که در حال انجام آن هستیم دارم. ایده‌هایی که برای بازی بعدی خود در سر داریم بسیار بزرگ هستند.»

Cuphead: The Delicious Last Course قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای Xbox One و PC عرضه شود و سلاح‌ها، باس‌فایت‌ها و مراحل جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در این بسته گسترش‌دهنده شخصیت Ms. Chalice هم به عنوان کاراکتر قابل بازی در دسترس قرار می‌گیرد. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در ماه آگوست 2018، بازی Cuphead موفق به فروش سه میلیون نسخه‌ای شده بود. با توجه به موفقیت به دست آمده شاید ساخت و معرفی بازی Cuphead 2 چندان دور از انتظار نباشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + هفت =