اخبار بازی

فروش بازی Cuphead از 3 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی Cuphead

وی جی مگ: استودیوی MDHR اعلام کرد که بازی Cuphead که سال پیش عرضه شد، توانسته به فروش بیش از 3 میلیون کپی دست‌یابد. با این اوصاف می‌توان گفت که این بازی موفقیت خیلی خوبی برای این استودیو است.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو در وب‌سایت رسمی خود نوشت که واقعت سخت است که قدردانی خودمان را برای همه توضیح دهیم یعنی هر کسی که این بازی را انجام داده و از آن لذت برده است».

برای جشن گرفتن این پیروزی، استودیوی MDHR اعلام کرد که این بازی روی Steam و فروشگاه ‌Xbox با تخفیف به فروش خواهید رسید. این حراج طی روزها آینده اتفاق می‌افتد. اگر از آن دسته از گیمرها هستید که هنوز این بازی را خریداری نکرده‌اند، بهتر است تا تخفیف خوردن بازی صبر کنید تا با قیمت مناسب‌تری آن را تهیه کنید و از بازی لذت ببرید.

در E3 اعلام شد که بسته‌های قابل دانلود جدیدی برای این بازی منتشر خواهد شد و احتمال می‌رود که این بسته‌های قابل دانلود تا آخر سال 2018 منتشر شوند.

بازی Cuphead هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox one در دسترس است. متاسفانه این بازی برای کنسول PS4 منتشر نشده است و علاقه‌مندان به این بازی باید از پلتفرم‌های دیگر استفاده کنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 5 =