اخبار بازی

تخریب فروشگاه GameStop به خاطر پس نگرفتن Fallout 76 !

تخریب فروشگاه GameStop به خاطر پس نگرفتن Fallout 76 !

وی جی مگ: چند روزی از عرضه رسمی بازی Fallout 76 می‌گذرد و به نظر می‌رسد که گیمرها از وضعیت ساخته Bethesda رضایت ندارند. به تازگی ویدئویی منتشر شده که طی آن می‌توانیم تخریف فروشگاه GameStop به خاطر پس نگرفتن Fallout 76 را ببینیم.

به گزارش وی جی مگ، ویدئو منتشر شده به صورت توجه کاربرهای توئیتر را به خود جلب کرده و موج منفی را علیه Fallout 76 به وجود آورده. به نظر می‌رسد که فرد حاضر در این ویدئو قصد داشته بازی Fallout 76 خود را به فروشگاه GameStop برگرداند و بعد از ناموفق بودن در این مسیر عصبانیت خود را در فروشگاه تخلیه می‌کند.

سیاست‌ فروشگاه‌های GameStop این است که اگر مشتری رسید خرید خود را به همراه نداشته باشد تنها می‌تواند بازی تازه خریداری شده را با اعتبار داخل فروشگاه تعویض کند. زمانی که فروشنده این موضوع را به خریداری که رسید خود را در اختیار ندارد توضیح می‌دهد در ابتدا به نظر می‌رسد که ماجرا با یک ناراحتی ساده به اتمام رسیده اما فرد مورد نظر به یکباره عصبانی شده و شروع به تخریب فروشگاه GameStop می‌کند.

در حال حاضر پلیس اعلام کرده که این پرونده دنبال می‌کند و در جستجوی فردی است که به عنوان نقش اصلی این ویدئو پرطرفدار شناخته می‌شود. تا به امروز واکنش‌ها نسبت به بازی Fallout 76 در بسیاری از مواقع منفی بوده و باید دید که نهایتا منتقد‌ها چگونه نظر خود را درباره آن منتشر می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 19 =

  • به بتسدا باید لقب Big satan رو داد 😐 یکی نیست بگه این زباله چیه آخه…
    « زمانی که فروشنده این موضوع را به خریداری که رسید خود را در اختیار ندارد توضیح می‌دهد در ابتدا به نظر می‌رسد که ماجرا با یک ناراحتی ساده به اتمام رسیده اما فرد مورد نظر به یکباره عصبانی شده و شروع به تخریف فروشگاه GameStop می‌کند.»
    شروع به تخریب میزند
    اون بخش آخر جمله اصلاح بشه جناب طالبیان
    تشکر :-))

  • من ویدئو‌هاش رو تو یوتیوب دیدم خیلی افتضاح بود :hypnotized:
    در حد نسخه Early Access یه بازی ایندی بود تا یه بازی AAA شصت دلاری!

  • والا به نظر من توی دنیای امروز میشه با تحقیق یه بازی رو خرید . سایت های زیادی بازی رو نقد میکنند و گیم پلی ازش قرار میدن. به نظرم کاملا حق دارن که قانونی با طرف برخورد کنن تا یاد بگیره بدون تحقیق بازی نخره.

  • ما که تجربه ش نکردیم لطفا نیم ساعت ش رو برید ببینم چطوریه…
    همه که دارن ازش بد میگن شاید اگه تمرکز رو روی استوری میذاشتن بهتر میشد و شاهد یه عنوان عالی مثل fallout 4 میشدیم