اخبار بازی

کارگردان نوآوری Cyberpunk 2077 به Blizzard پیوست

کارگردان نوآوری Cyberpunk 2077 به فلان پیوست

وی جی مگ: کمپانی Blizzard در چند وقت اخیر با حواشی متعددی مواجه بوده است. از نارضایتی شدید گیمرها پس از معرفی Diablo Immortal تا گزارش‌هایی مبنی بر دخالت گسترده Activision در تصمیم‌گیری‌های شرکت مثال‌هایی در این زمینه هستند. با این حال اکنون نوبت به خبرهای خوبی برای طرفداران این کمپانی رسیده که بیان می‌دارد کارگردان نوآوری Cyberpunk 2077 به کمپانی Blizzard پیوسته است.

به گزارش وی جی مگ، سباستین استپی که به مدت 12 سال در استودیو CD Projekt RED کار کرده و به عنوان کارگردان بخش روایت داستانی و هم‌چنین کارگردان نوآوری Cyberpunk 2077 مشغول به کار بود ظاهرا به کمپانی Blizzard پیوسته است. این اطلاعات براساس پروفایل LinkedIn استپی استخراج شده است که نشان می‌دهد او باز هم به عنوان کارگردان نوآوری و خلاقیت در Blizzard فعالیت خواهد کرد.

باید توجه کرد این مسئله نگرانی پیرامون ساخت بازی Cyberpunk 2077 ایجاد نمی‌کند. زیرا داستان و طراح اولیه روایت که از جمله امور و موارد زیر نظر کارگردان نوآوری هستند تاکنون به طور کامل در بازی نام‌برده به انجام رسیده‌اند. برای Blizzard هم شاید پوستن استپی به آن‌ها کمک کند تا توسعه بازی Diablo 4 را که براساس گزارشات ظاهرا با مشکلات فراوانی همراه شده با سرعت بیشتری پیش ببرند تا در زمان زودتری شاهد رونمایی آن باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 5 =