اخبار بازی

بیش از 400 نفر در جریان ساخت Cyberpunk 2077 کار می‌کنند

بیش از 400 نفر در جریان ساخت Cyberpunk 2077 کار می‌کنند

وی جی مگ: شکی وجود ندارد که موفقیت به دست آمده توسط بازی The Witcher 3 باعث شد تا وضعیت مالی استودیو CD Projekt Red نسبت به چند سال گذشته بهبود قابل توجهی پیدا کند. به طوری که بیانیه جدید منتشر شده نشان می‌دهد در جریان ساخت Cyberpunk 2077 تعداد اعضای استودیو با رشد 60 درصدی همراه شده است.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات توسط نشریه لهستانی StockWatch به اشتراک گذاشته شده که پیش از این خبر جدایی سباستین استپی کارگردان نوآوری CD Projekt Red از این کمپانی و پیوستن او به Blizzard را به انتشار رسانده بود. با این حال براساس بیانیه جدید، جدایی کارگردان نوآوری استودیو تاثیری در سرعت و جریان ساخت Cyberpunk 2077 نخواهد گذاشت. زیرا در حال حاضر بیش از 400 نفر مشغول کار روی این اثر مورد انتظار هستند. با توجه به این که در زمان توسعه و تولید بازی The Witcher 3: Wild Hunt تعداد اعضای استودیو CD Projekt Red به 250 نفر می‌رسید آمار جدید از رشد 60 درصدی تعداد اعضای این تیم خبر می‌دهند.

عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و هم‌چنان هیچ گونه زمان انتشار مشخصی ندارد. با این حال شایعات و حرف و حدیث‌ مختلف‌های به عرضه بازی در سال 2019 اشاره می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 16 =