اخبار بازی

تمامی محیط‌های بازی Cyberpunk 2077 تخریب‌پذیر نیست

تمامی محیط‌های بازی Cyberpunk 2077 تخریب‌پذیر نیست

وی جی مگ: در حالی که اولین نمایش عمومی از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 با استقبال مثبت فراوانی همراه شد اکنون جزئیات بیشتری از ساخته مورد انتظار CD Projekt RED و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن منتشر می‌شود. تیم سازنده اعلام کرده که به دنبال آن است تا محیط‌های بازی Cyberpunk 2077 کاملا تخریب‌پذیر باشند.

به گزارش وی جی مگ، در نمایش منتشر شده ما تخریب‌پذیری بسیاری را در هنگام مبارزات بازی مشاهده کردیم که در نوع خود بسیار جالب بودند. براساس آن چه که ما مشاهده کردیم جهان بازی مطلقا زیبا طراحی شده، با این حال پلیرها می‌توانند تنها به جای خیره شدن به محیط بازی از راه‌های مختلفی با آن تعامل داشته باشند. طراح مراحل Cyberpunk 2077 آقای مایلز توست در مصاحبه با وبسایت IGN توضیح داد «ما در تلاش هستیم تا با اضافه کردن جزئیات فیزیکی، سطح تعامل محیط و دنیای بازی را جلو ببریم. جزئیات فراوانی مرتبط به جنبه‌های فیزیکی در بازی وجود خواهند داشت که باعث می‌شود تخریب‌پذیری فراوانی را در محیط‌های بازی Cyberpunk 2077 شاهد باشید. می‌توانید این مورد را در دمو بازی هنگامی که در محیط مخرب‌ها حضور دارید و با شلیک به ستون‌ها، آن شروع به ریزش می‌کنند مشاهده کنید.»

به نظر می‌رسد تیم سازنده به دنبال آن است تا تخریب‌پذیری را به صورت کامل در اثر مورد انتظار خود پیاده‌سازی کند. اما دسترسی به این هدف با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری سخت بوده و ممکن است CD Projekt RED مجبور شود از جاه‌طلبی خود برای رسیدن به چنین دستاوردی بکاهد. مایلز توست در ادامه توضیح می‌دهد «هر پلتفرمی عملکرد مخصوص به خود را دارد. چنان‌چه به این موضوع فکر کنید برای شما این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانید از حداکثر این عملکرد استفاده کنید ؟ آیا می‌خواهید NPC های بیشتری در محیط داشته باشید ؟ آیا می‌خواهید یک فضای بسیار بزرگ را پر کنید ؟ یا می‌خواهید محیط‌های بازی بیشتر تخریب‌پذیر باشند ؟ نورپردازی بهتر باشد یا هوش مصنوعی قدرتمندتری در اختیار داشته باشید ؟» مسلم است CD Projekt RED اهداف بزرگی را با Cyberpunk 2077 در سر می‌پروراند. باید تیم سرانجام این بازی به کجا خواهد رسید. عنوانی که برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت و توسعه بوده و تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 4 =