اخبار بازی

نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نسخه نهایی تغییر می‌کند

نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نسخه نهایی تغییر می‌کند

وی جی مگ: به دنبال انتشار اولین نمایش از گیم‌پلی عنوان در دست ساخت استودیو CD Projekt RED، به طور قطعی اعلام شد این نمایش مستقیما از بخشی از بازی تهیه شده با این حال ممکن است موارد مشاهده شده در گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نسخه نهایی تغییر کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری نمایشگاه Gamescom 2018 در شهر کلن آلمان بود که وبسایت DualShockers در نشستی با طراح کوئست‌های بازی Cyberpunk 2077 یعنی پاتریک مایلز از وی سوال کرد آیا  هنگامی که بازی عرضه شود گیمرها قادر خواهند بود بخش به نمایش درآمده را تجربه کنند ؟ مایلز ضمن مورد تایید قرار دادن این موضوع که بخش به نمایش درآمده قسمتی از بازی بوده و از مراحل تولید برداشته شده تاکید کرد از آن جایی که بازی هم‌چنان در پروسه توسعه و ساخت قرار دارد ممکن است ماموریت به نمایش گذاشته شده از Cyberpunk 2077 در نسخه نهایی تغییر کند اما این کوئست در بازی نهایی تجربه خواهد شد.

اکنون به دنبال انتشار اولین نمایش گیم‌پلی بازی به صورت عمومی کارگردان عنوان Cyberpunk 2077 یعنی آدام بادووسکی با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که «آنچه که امروز به نمایش گذاشته شد از روی اثری ضبط شده که در مراحل عمیق ساخت خود قرار دارد. به دلیل آن که بسیاری از قابلیت‌ها و مکانیک‌های موجود در Cyberpunk 2077 در نسخه نهایی تغییر کرده و اصطلاح خواهند شد تصمیم ابتدایی ما بدین شکل بود که تنها آن را به اهالی رسانه نشان دهیم. المان‌هایی مانند گان‌پلی چه در بخش بصری و جه در بخش تاثیر نقش‌آفرینی، فیزیک ماشین‌ها و رابط کاربری بازی در مراحل پلی‌تست قرار داشته و ما برای به نمایش درآوردن آن به صورت عمومی آسوده‌ خاطر نبودیم. باگ انیمیشن‌ها، حالت چهره شخصیت‌ها که هم‌چنان در پروسه توسعه قرار داشته و ابتدایی بودن نسخه لوکیشن‌ها باعث شده بود تا در مورد نمایش عمومی بازی مردد باشیم.»

«هم‌چنین ما به خوبی از این موضوع آگاه بودیم که بسیاری از گیمرها تمایل داشتند تا آنچه را که اهالی رسانه دیدند را مشاهده کنند. با این حال هنگامی که بازی عرضه شود برخی از مواردی که امروز مشاهده کردید با بازی نهایی یکسان نخواهد بود. در هر صورت ما تصمیم گرفتیم این 48 دقیقه را با شما به اشتراک بگذاریم. Cyberpunk 2077 امروز بدین شکل به نظر می‌رسد. ما را از نظرات خود بهره‌مند کنید.» عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت بوده و هم‌چنان هیچ‌گونه تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + دو =