اخبار بازی

شاید گیمرها امکان تغییر نام شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077 را داشته باشند

تغییر نام شخصیت اصلی بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: سه قسمت از بازی The Witcher توسط CD Projekt Red ساخته شد که داستان بازی بر پایه انتخاب پلیر‌ها بود ولی در هر صورت داستان بازی مربوط به شصخیت Geralt بود. به نظر می‌رسد که در بازی بعدی این شرکت یعنی Cyberpunk 2077 اوضاع تغییر کرده است و سازندگان آن می‌خواهند این داستان، داستان خود شما باشد.

به گزارش وی جی مگ، می‌دانیم که در بازی Cyberpunk 2077 علی‌رغم اینکه زاویه دوربین بازی اول شخص است می‌توانیم ظاهر شخصیت بازی را عوض کنیم. همچنین داستان بازی به تصمیم‌هایی که پلیر می‌گیرد مربوط است و تاثیر زیادی دارد و حالا به نظر می‌رسد که می‌توان نام شخصیت اصلی بازی را تغییر داد.

در تویتی که از اکانت اصلی بازی Cyberpunk 2077  منتشر شد، یکی از طرفداران این بازی سوالی در مورد نام شخصیت بازی کرد که با V شناخته می‌شود که این یک نام مستعار است. البته این نام موقتی است و به نظر می رسد که پلیرها می‌توانند با سلیقه خود، نام کارکتر را تغییر دهند.

بازی  Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دست توسعه است ولی تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است و احتمالا مدت زمان زیادی لازم است تا سازندگان بتوانند پرواژه ساخت بازی را به اتمام برسانند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =