اخبار بازی

احتمال استفاده بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی گرافیکی Ray Tracing وجود دارد

احتمال استفاده بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی گرافیکی Ray Tracing وجود دارد

وی جی مگ: پس از نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 یکی از موارد قابل توجه آن، کیفیت بصری آن بود و به نظر می‌رسد نسخه PC ساخته CD Projekt RED از برخی از بهترین تکنولوژی‌های موجود استفاده خواهد کرد. در همین راستا عکسی منتشر شده که نشان می‌دهد شاید بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی گرافیکی Ray Tracing استفاده کند.

به گزارش وی جی مگ، کاربری در وبسایت Reddit عکسی را منتشر کرده که قسمت تنظیمات نسخه PC بازی Cyberpunk 2077 را نشان می‌دهد گزینه‌های گرافیکی مورد استفاده این اثر را نمایان می‌سازد. در حالی که بسیاری از آن‌ها شامل گزینه‌هایی معمولی چون V-Sync، رزلوشن، کیفیت‌ سایه‌پردازی و منعکس شدن آن و کیفیت بافت‌ها می‌شود دو گزینه ویژه توجهات را به خود جلب می‌کند.

در قسمت تنظیمات دو گزینه Nvidia Ray Tracing و Nvidia HairWorks هم اشاره شده است. Ray Tracing که به صورت RTX هم نامیده می‌شود تکنولوژی جدیدی است که نورپردازی بسیار قابل توجهی را در بازی‌ها ایجاد می‌کند. تکنولوژی HairWorks هم همان طور که از نامش پیداست برای کیفیت بصری و فیزیک موی شخصیت‌ها را ارتقا می‌دهد. این تکنولوژی در نسخه PC بازی Final Fantasy XV هم مورد استفاده قرار گرفته بود و نتایج آن هم بسیار برجسته و قابل توجه بودند.

در حال حاضر تنها با استناد به تصویر منتشر شده نمی‌توان استفاده بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی گرافیکی Ray Tracing و Nvidia HairWorks را مورد تایید قرار داد و در این باره باید منتظر اعلام رسمی شرکت سازنده یعنی CD Projekt RED باشیم. عنوان Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت بوده و هم‌اکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

احتمال استفاده بازی Cyberpunk 2077 از تکنولوژی گرافیکی Ray Tracing وجود دارد 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =