اخبار بازی

تایید حضور Photo Mode در بازی Cyberpunk 2077

Photo Mode در بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: بازی معروف شرکت CD Projekt Red  یعنی Cyberpunk 2077  بعد از اولین معرفی در نمایشگاه E3 مورد ستیاش قرار گرفت. این بازی مدت زیادی است که در دست توسعه است و هیچ نمایشی از آن ندیده بودیم تا اینکه گیم‌پلی بازی که در پشت در‌های بسته به نمایش در‌آمده بود، به صورت عمومی نیز منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، قبلا تائید شده بود که زاویه دوربین بازی اول شخص است و بسیاری از گیمیرها با این تصمیم مخالف بودند چرا که نمی‌توانستند کارکتری که خودشان شخصی‌سازی کرده‌اند را ببینید.

در تویتر رسمی بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد که با قابلیت Photo Mode می‌توانید نگاهی به شخصیت خود بیاندازید. قابلیت Photo Mode در جامعه گیمر‌ها بسیار معروف شده و در عصر حاضر به یکی از کلیدهای اصلی بازاریابی تبدیل شده است. این قابلیت می‌تواند انعطاف بیشتری را در بازی‌ فراهم کند و پلیرها می‌توانند از گیم‌پلی و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند.

وجود Photo Mode می‌تواند خبر خوبی برای کسانی که از اول شخص بودن بازی ناراضی هستند، باشد. تیم توسعه دهنده بازی قول داده که زاویه دید اول شخص ارزش ریسک کردن را دارد و باعث می‌شود که پلیر بیشتر در محیط بازی غرق شود.

بازی Cyberpunk 2077 در سبک اکشن اول شخص جهان باز است و در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + هجده =