اخبار بازی

کارشناس‌ها: عرضه بازی Cyberpunk 2077 در انتهای سال 2019

کارشناس‌ها: عرضه بازی Cyberpunk 2077 در انتهای سال 2019

وی جی مگ: بعد از انتشار اولین گیم‌پلی بازی به صورت عمومی مدت‌هاست که اثر مورد انتظار استودیو CD Projekt Red تحت عنوان Cyberpunk 2077 در سکوت خبری در حال ساخت بوده و جزئیات خاصی از آن به اشتراک گذاشته نشده. این در حالی است که بسیاری منتظر اعلام زمان انتشار این عنوان هستند. موردی که اکنون توسط یک موسسی تحیلی و گزارش مالی منتشر توسط آن‌ها به آن اشاره شده و از عرضه بازی Cyberpunk 2077 در انتهای سال 2019 حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط موسسی تحیلی لهستانی Vestor Dom Maklerski منتشر شده که کار تحلیل و بررسی سهام شرکت CD Projekt را برعهده دارد. مدارک منتشر شده اگرچه به زبان لهستانی بوده اما توسط کاربری در وبسایت Reddit ترجمه شده و بیان می‌دارد ارزش سهام CD Projekt با کاهش 33 درصدی همراه بوده است. این مسئله حتی با کاهش 20 درصدی عمومی کمپانی نیز قابل توجیه نیست. از طرفی دیگر در این گزارش مالی گفته شده که فروش بازی Gwent Thronebreaker پایین‌تر از سطح انتظارات بوده است.

در ادامه صحبت‌هایی در خصوص موفقیت عناوین Red Dead Redemption 2 و God of War انجام شده که نشان می‌دهد بازار بازی‌های AAA تک‌نفره داستانی تا چه اندازه وسیع بوده و Cyberpunk 2077 هم می‌تواند موفقیت‌های فراوانی را کسب کند. از این رو کارشناس‌ها فرض را بر انتشار بازی Cyberpunk 2077 در انتهای سال 2019 (سه‌ماهه انتهایی) قرار داده و پیش‌بینی کرده‌اند که بتواند به فروش 19 میلیون واحدی دست پیدا کند.

با این حال Vestor Dom Maklerski معتقد است سه‌ماهه ابتدایی 2020 نیز زمان انتشار دور از انتظاری برای عرضه بازی نیست. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت تمامی موارد مذکور تنها پیش‌بینی موسسه تحلیلی نام‌برده بوده و لزوما نباید آن را دلیلی برای اعلام زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 دانست. عنوانی که برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت و توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =