اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 در انحصار Epic Games Store عرضه نمی‌شود

بازی Cyberpunk 2077 در انحصار Epic Games Store عرضه نمی‌شود

وی جی مگ: به دنبال اعلام خبر انتشار انحصاری زمانی بازی Metro Exodus برای Epic Games Store و حواشی فراوانی که پیرامون آن شکل گرفت کمپانی CD Projekt Red اعلام کرد بازی مورد انتظار آن‌ها یعنی Cyberpunk 2077 در انحصار Epic Games Store عرضه نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اخیرا استودیو سازنده فعالیت اکانت مربوط به Cyberpunk 2077 را در شبکه‌های اجتماعی افزایش داده که شامل به اشتراک گذاشتن فن‌آرت‌های مختلف از سوی طرفداران و کاربران می‌شود. در این میان یکی از طرفدارها نگرانی خود را مبنی بر احتمال انتشار انحصاری بازی روی استور Epic ابراز کرد و از تیم توسعه‌دهنده با تاکید بسیار خواهش کرد این اتفاق صورت نگیرد. در این میان استودیو CD Projekt Red در پاسخی سریع نشان داد نگرانی از این بابت وجود نداشته و بازی عرضه Cyberpunk 2077 در انحصار Epic Games Store عرضه نمی‌شود.

اگرچه عدم وقوع چنین چیزی بسیار واضح بود اما پاسخ صریح و شفاف سازندگان Cyberpunk 2077 جای خوشحالی دارد. با توجه به این که امتیاز استور Good Old Games یا همان GOG در اختیار کمپانی مادر سازندگان بازی یعنی CD Projekt قرار دارد این شرکت هرگز حاضر نمی‌شد بازی خود را به صورت انحصاری در استور شرکت رقیبی هم‌چون Epic Games منتشر کند. همان طوری که هیچ گاه بازی Half-Life 3 هم در انحصار EA Origin یا Battle.net عرضه نمی‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − شش =