اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از حیوانات حاضر در بازی Cyberpunk 2077

اطلاعاتی جدید از حیوانات حاضر در بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: اگر به دنبال پیدا کردن حیوانات عجیب و ترکیب شده با ربات در بازی Cyberpunk 2077 هستید باید به این نکته اشاره کنیم که خبری از این موضوع نیست و سازندگان این اثر توضیح داده‌اند که حیوانات حاضر در بازی Cyberpunk 2077 به چند نمونه ساده خلاصه می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، مارسی پیتراس انیماتور سینمایی ارشد استودیو CD Projekt RED در گفت و گوی اخیر خود اعلام کرده با توجه به ساختار مورد استفاده برای طراحی Night City، گربه و سگ عملا عمده حیوانات حاضر در بازی Cyberpunk 2077 را تشکیل می‌دهند.

هرچند پیتراس توضیح مستقیمی درباره حیوانات حاضر در بازی Cyberpunk 2077 ارائه کرده اما باز هم این سوال از سوی مخاطب‌ها مطرح شده که آیا حضور سگ و گربه در بازی به معنی آزادی عمل آنها در محیط شهر است یا خیر. از سوی دیگر ممکن است برخی حیوانات خاص با محدودیت آزادی عمل بیشتر در بازی برای سکانس‌های خاص حضور داشته باشند.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که احتمالا در شهری با مشخصات Night City که مطمئنا در آن بیماری‌های بسیاری حضور دارد باید حداقل شاهد اشاره‌ای کوتاه به موش‌ها باشیم. این در حالی است که به نظر می‌رسد نورهای نئون عملا از حضور کبوترها در دنیای بازی Cyberpunk 2077 جلوگیری کرده‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =