اخبار بازی

اعلام جزئیات ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077

اعلام جزئیات ماموریت‌های جانبی بازی Cyberpunk 2077 1

وی جی مگ: در نمایشگاه Gamescom سال 2018 شرکت CD Projekt Red اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد که مربوط به مراحل اصلی و مراحل فرعی بازی بود. بازی کردن مراحل جانبی تاثیر زیادی روی مراحل  اصلی بازی می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، پروژه قبلی CD Projekt Red‌ یعنی بازی The Witcher 3 Wild Hunt که توانست جایزه بهترین بازی سال 2015 را دریافت کند مراحل جانبی بسیار زیادی داشت که بعضی از آن‌ها دست‌ کمی از مراحل اصلی بازی‌ها نداشتند. پس می‌توان مطمئن بود که Cyberpunk 2077 گیم‌پلی و داستان بسیار خوبی خواهد داشت.

در صحبتی با طراح quest بازی Cyberpunk 2077 یعنی Patrick Mills در مورد روندی که در بازی The Witcher 3 وجود داشت سوال شد که آیا همین روند ادامه خواهد داشت یا خیر. او در پاسخ گفت: «بعله، قطعا این‌گونه خواهد بود. روشی که ما مراحل جانبی بازی را با آن ساختیم، مانند روشی بود که با آن مراحل اصلی بازی را می‌ساختیم. بعد از طراحی مراحل اصلی بازی، شخصیت‌هایی به ذهنمان رسید که شاید بخواهیم زمان بیشتری را با آن‌ها سپری کنیم یا حتی بخواهیم مراحلی را به آن‌ها اختصاص دهیم. بعضی وقت‌ها در بازی با مراحلی روبه‌رو می‌شوید که فکر می‌کنید مرحله اصلی است ولی ما آن را به مرحله فرعی تغییر داده‌ایم و از آن‌جایی که هیچ‌ اجباری در مورد بازی کردن این مراحل وجود ندارد ما آزادی بیشتری برای ساختن این مراحل داریم. قوانین ما اینگونه هستند که در مراحل اصلی بازی باید داستانی را ببینید که متفاوت است و مراحل فرعی نیز باید متفاوت باشند و مانند انجام چند کار ساده نخواهند بود.»

حتی اگر در مورد داستان بازی سخت‌‌گیر باشید، باید در مورد این بازی مطمئن باشید چرا که عناوین قبلی این استودیو بسیار خوب ظاهر شده‌اند. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 11 =