اخبار بازی

سازندگان Dark Souls روی دو بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Dark Souls روی دو بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: در صنعت ویدئوگیم فعالیت و کار کردن یک استودیو به طور همزمان روی چندین پروژه امری رایج محسوب می‌شود. استودیو FromSoftware هم از این قاعده مستثنی نبوده و مدیر این کمپانی اعلام کرده که سازندگان Dark Souls و Bloodborne روی دو بازی جدید کار می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، هیدتاکا میازاکی در گفتگوی اخیر خود با وبسایت 4Gamer تایید کرد که استودیو نام‌برده چندین خط یا تیم تولید داشته که هر کدام روی یک پروژه کار می‌کنند. میازاکی اظهار کرد 3.5 تیم تولید در این کمپانی مشغول فعالیت بوده و 0.5 تای (تیم کوچکی) آن روی بازی به تازگی منتشر شده Déraciné کار کرده است. از سه تیم بزرگ دیگر، یکی از آن‌ها مشغول توسعه عنوان مورد انتظار Sekiro: Shadows Die Twice است. دو خط تولید دیگر باقی می‌‌ماند که هر کدام در حال ساخت پروژه جدیدی هستند. نا گفته نمایند که Dark Souls Remastered و Metal World Chaos XD ارتباطی به این دو تیم نداشته و این پروژه‌های توسط استودیو‌های دیگری ساخته شدند. میازاکی صریحا تایید کرد که سازندگان Dark Souls روی دو بازی جدید کار می‌کنند و این عناوین جز بازی‌های معمول استودیو FromSoftware محسوب می‌شوند.

باید دید این پروژه‌های جدید چه مواردی هستند و چه زمانی رونمایی می‌شوند. پیش از این بعد از انتشار بازی Déraciné و با توجه به ایستراگ یافت شده درون آن، شایعات فراوانی به در دست ساخت بودن بازی Bloodborne 2 اشاره می‌کردند که البته توسعه آن از طرف میازاکی تکذیب شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × سه =