اخبار بازی

فروش ناامیدکننده بازی Darksiders 3 در بازار بریتانیا

فروش ناامیدکننده بازی Darksiders 3 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: آمار فروش بازار بریتانیا تا اولین روز دسامبر منتشر شده و درست مانند هفته گذشته اینبار نیز بازی FIFA 19 توانسته با بهره‌گیری از تخفیف‌های مناسب در صدر جدول قرار گیرد. این در حالی است که جدای از عناوین بالای جدول شاهد فروش ناامیدکننده بازی Darksiders 3 هستیم که به رتبه 32 دست پیدا کرده.

به گزارش وی جی مگ، همچنان هر دو بازی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty Black Ops 4 در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند و ساخته Rockstar Games نسبت به هفته گذشته با افتی 24 درصدی در زمینه فروش روبرو شده. این وضعیت برای آخرین نسخه Call of Duty نگران‌کننده‌تر بوده و این اثر با افتی 64 درصدی مواجه شده. با این حال هرچند همواره نسبت به جمعه سیاه شاهد کاهش فروش هستیم اما هفته گذشته مجموعا یک میلیون بازی در بریتانیا به فروش رسیده که در آمدی 32.6 میلیون پوندی را به همراه داشته.

تنها بازی مهم و جدید این هفته متعلق به THQ Nordic است. فروش ناامیدکننده بازی Darksiders 3 در هفته ابتدایی این اثر را در جایگاه 32 جدول قرار داده. آمار نشان می‌دهد که این اثر نسبت به نسخه دوم مجموعه 84 درصد و در مقایسه با قسمت اول 70 درصد کاهش فروش داشته. با این حال نباید فراموش کرد که در حال حاضر تنها فروش نسخه فیزیکی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به صورت کلی بازار دیجیتال نسبت به نسل گذشته افزایش قابل توجهی داشته.

تنها بازی جدیدی که نسبت به Darksiders 3 در رتبه پایین‌تری قرار گرفته، بازی Hitman 2 است. این اثر هفته گذشته به کلی از جدول 40 بازی پرفروش خارج شده بود و این هفته بار دیگر به این فهرست بازگشته است اما همچنان در رتبه‌های پایین قرار دارد. در ادامه می‌توانید جدول 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید.

  1. FIFA 19
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Call of Duty: Black Ops 4
  4. Battlefield 5
  5. Forza Horizon 4
  6. Spyro Reignited Trilogy
  7. Pokémon Let’s Go Pikachu
  8. Assassin’s Creed Odyssey
  9. Mario Kart 8: Deluxe
  10. Fortnite: Deep Freeze Bundle
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + سیزده =