اخبار بازی GamesCom 2018

برنامه Gunfire Games برای بازی 4 Darksiders

برنامه Gunfire Games

وی جی مگ: بازی‌های Darksiders و Darksiders 2 هر دو از mini-map استفاه می‌کردند تا پلیرها بتوانند به راحتی مقصد خود را پیدا کنند ولی در بازی Darksiders 3 سازندگان آن تصمیم گرفتند تا آن را حذف کنند تا تمرکز پلیرها بیشتر روی اکتشاف باشد تا پیدا کردن اشیاع خاص.

به گزارش وی جی مگ، طراح ارشد یعنی Richard Vorodi در نمایشگاه Gamescom 2018 به این موضوع اشاره کرد: «ما فکر می‌کنیم که پلیرها از آن خوششان نمی‌آید. ما می‌خواهیم پلیرها در بازی گم شوند و در مورد جایی که قرار است بروند چیزی ندانند. یک درخت در وسط نقشه خواهد بود که نقطه مرجع است. پس وقتی مسیر دقیق خود را نمی‌دانید، می‌توانید از آن استفاده کنید تا بدانید کاملا گم نشده‌اید اگر چه تیم ما از گم شدن شما ناراحت نمی‌شود.»

دنیای بازی Darksiders 3 به گونه‌ای ساخته شده تا در آن به اکتشاف بپردازید و به همین دلیل ما این تصمیم را گرفتیم. این بازی پر از راز است و این استودیو می‌خواهد تا پلیرها آن‌ها را به صورت طبیعی کشف کنند.

در آخر Vorodi در توضیح مختصری در مورد این سری داد. او گفت که همیشه قرار بود تا چهار داستان روایت شود. یک داستان در مورد شخصیت War داشته‌ایم و همچنین دومین قسمت از بازی در مورد شخصیت Death بوده است. قسمت سوم نیز در مورد Fury است و یک داستان دیگر در مورد آخرین شخصیت بازی مانده است.

بازی Darksiders 3 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دست توسعه است و قرار است در تاریخ 27 نوامبر سال 2018 منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 2 =