اخبار بازی

فروش Darksiders 3 انتظارات THQ Nordic را برآورده کرده

فروش Darksiders 3 انتظارات THQ Nordic را برآورده کرده

وی جی مگ: اگرچه Darksiders 3 با انتشار در انتهای سال میلادی گذشته با واکنش‌های متفاوتی همراه شد و نقدهای چندان مثبتی را دریافت نکرد اما گزارش مالی منتشر شده از سوی ناشر آن نشان می‌دهد فروش بازی Darksiders 3 به اندازه‌ای خوب بوده که موفق شده انتظارات THQ Nordic را برآورده کند.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی THQ Nordic با انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه اخیر اعلام کرد عنوان Darksiders 3 عملکرد تجاری قابل قبولی از خود برجای گذاشته و توانست انتظارات THQ Nordic را برآورده کند و هم‌چنین تمامی هزینه‌هایی که از طریق سرمایه‌گذارن برای تولید بازی صورت گرفته را به آن‌ها بازگرداند. این گزارش مالی بیان می‌دارد سود خالص به دست آمده در تجارت شهر وین این کمپانی با افزایش 34 درصدی همراه شده و به میزان 352 میلیون SEK (واحد پولی معادل 0.10 دلار آمریکا) برسد. بخش قابل توجهی از افزایش درآمد صورت گرفته ناشی از انتشار بازی Darksiders 3 بوده است.

هم‌چنین THQ Nordic اظهار کرد به پشتیبانی خود از این فرنچایز متعهد مانده و ادامه خواهد داد به طوری که آن‌ها Darksiders را IP کلیدی خود خطاب کردند. در سال 2019 شاهد عرضه بسته‌های الحاقی مختلفی برای نسخه سوم خواهیم بود که همین امر نیز می‌تواند به فروش بیشتر بازی کمک کند. اثری که برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − هفت =