اخبار بازی

جزئیات جدیدی از گرافیک Darksiders 3 روی PS4 Pro و Xbox One X

جزئیات جدیدی از گرافیک Darksiders 3 روی PS4 Pro و Xbox One X

وی جی مگ: در حالی که تنها چند ماه به عرضه بازی Darksiders 3 باقی مانده و نمایش‌های زیادی نیز از گیم‌پلی بازی منتشر شده اکنون اطلاعاتی از چگونگی اجرای Darksiders 3 روی PS4 Pro و Xbox One X منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، راینهارد پولیس مدیر بخش تولید و تجارت استودیو Gunfire Games در گفتگوی اخیر خود با وبسایت GamingBolt در مورد تفاوت جزئیات گرافیکی Darksiders 3 روی PS4 Pro و Xbox One X توضیحاتی ارائه کرد. اگرچه پولیس جزئیاتی دقیقی در این زمینه به اشتراک نگذاشت اما اظهار کرد بازی آن‌ها به صورت بهبود و ارتقا یافته روی این دو کنسول میان نسلی اجرا خواهد شد و از وضوح تصویر داینامیک استفاده خواهد کرد. «بدون شک Darksiders 3 با بهبود گرافیکی روی دو کنسول میان‌ نسلی سونی و مایکروسافت اجرا خواهد شد. ما از قابلیت رزلوشن داینامیک استفاده می‌کنیم تا بازی در هر لحظه به نرمی اجرا شود.»

پولیس ادامه داد نسخه PS4 Pro بازی اندکی با جزئیات کمتر نسبت به Xbox One X اجرا خواهد شد. با توجه به قدرت بیشتر کنسول میان نسلی مایکروسافت اکثر بازی‌ها نیز از همین رویه پیروی می‌کنند با این حال سازنده بازی تاکید کرده تفاوت میان این دو نسخه به سختی قابل تشخیص خواهد بود و نسخه PS4 Pro هم بسیار قابل قبول خواهد بود. عنوان Darksiders 3 در تاریخ 27 نوامبر 2018 (6 آذر 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =