اخبار بازی

امکان انتخاب برای مبارزه با باس‌ها در بازی Darksiders 3 وجود دارد

امکان انتخاب برای مبارزه با باس‌ها در بازی Darksiders 3 وجود دارد

وی جی مگ: به گفته شرکت THQ Nordic سومین قسمت از بازی Darksiders به نسبت عناوین قبلی این مجموعه کمتر از ساختار خطی استفاده می‌کند. برای مثال برای مبارزه با باس‌ها در بازی Darksiders 3 پلیر امکان انتخاب خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، به طور دقیق باید اظهار کرد پلیر می‌تواند تصمیم بگیرد با کدام باس در نقاط مختلف داستان درگیر شود. به عبارت دیگر تمامی باس‌ها در ابتدای بازی در دسترس نیستند اما هر قسمتی از بازی شامل چند باس است که ترتیب درگیر شدن و مبارزه با باس‌ها در بازی Darksiders 3 بر عهده پلیر قرار داده می‌شود. به گفته THQ Nordic این مورد یک تفاوت مهم در گیم‌پلی بازی به منظور پیشرفت پلیر در طول آن به شمار می‌رود.

سازندگان بازی هم‌چنین اشاره کردند Darksiders 3 شامل نبردهای شلوغ کمتری می‌شود و در مقابل نوع مبارزات و درگیری‌ها معقولانه‌تر و با مفهموم‌تر دنبال خواهند شد. شخصیت اصلی بازی یعنی Fury در طول داستان با باس‌های زیادی مبارزه می‌کند که شامل هفت گناه کبیره (Seven Deadly Sins) می‌شود. همان‌طور که می‌دانید هر کدام از این گناهان به شکل یک باس و چالش منحصر به فرد ظاهر می‌شوند. برای مثال گناه Sloth (تنبلی) به یک ارتش دستور می‌دهد تا با Fury بجنگند در حالی که خودش به آرامی گلبول‌های سمی را به سمت شخصیت اصلی پرتاب می‌کند. بازی Darksiders 3 در تاریخ 27 نوامبر 2018 (6 آذر 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 5 =