اخبار بازی

آمار دانلود بازی Darwin Project به 2 میلیون‌ بار رسید

آمار دانلود بازی Darwin Project به 2 میلیون‌بار رسید

وی جی مگ: آمار دانلود بازی Darwin Project روی کنسول Xbox One به 2 میلیون‌ بار رسید. عنوان بتل رویالی که از طریق برنامه Xbox Game Preview در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، Creative Director بازی یعنی سایمون داروا از استودیو Scavengers Studio با انتشار بیانیه‌ای به دلیل رسیدن آمار دانلود بازی Darwin Project به 2 میلیون‌ بار از مخاطبین پرشور خود قدردانی کرد. داروا در ادامه جزئیاتی در خصوص به‌روزرسانی‌های آینده Darwin Project به اشتراک گذاشت که شامل بهینه‌سازی عملکرد بازی می‌شود.

مورخ 16 اکتبر 2018 قرار است محتویات داستانی جدیدی تحت عنوان “The Death and Life of Roger D. Glanton” از طریق به‌روزرسانی در دسترس قرار بگیرد. این بسته به همراه اولین Battle Pass بازی منتشر می‌شود. داستان این بسته الحاقی روی گسترش جهان بازی و کاراکتری که Darwin Project را تاسیس کرد تمرکز می‌کند. محتویاتی با تم Halloween و پاداش‌های جدید در این به‌روزرسانی معرفی می‌شود که اجازه می‌دهد از راه‌های مختلفی به شخصی‌سازی کاراکتر خود اقدام کنید. این Battle Pass را با 1000 Raven معادل 10 دلار می‌توان خریداری کرد که شامل بسته الحاقی Ramen Dinner نیز می‌شود.

عنوان Darwin Project که در ابتدا با قیمت 15 دلار به صورت دسترسی پیش از موعد برای PC و Xbox One انتشار یافته بود هم‌اکنون به صورت رایگان قابل تجربه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 3 =