اخبار بازی

همچنان منتظر معرفی نسخه جدید Splinter Cell‌ باشید

همچنان منتظر معرفی نسخه جدید Splinter Cell‌ باشید 1

وی جی مگ: در حالی که بسیاری از گیمرها منتظر رونمایی از قسمت جدید بازی Splinter Cell در نمایشگاه E3 2018 بودند هیچ خبری از این مجموعه در جریان برگزاری کنفرانس شرکت Ubisoft نشد. با این حال صبحت‌های اخیر مدیرعامل این ناشر فرانسوی بیان می‌دارد هم‌چنان می‌توان منتظر معرفی نسخه جدید Splinter Cell‌ بود.

به گزارش وی جی مگ، آقای Yves Guillemot مدیرعامل شرکت Ubisoft در مصاحبه اخیر خود با وبسایت گیم‌اسپات، بر روی تمامی اظهارات اخیر خود در رابطه با فرنچایز Splinter Cell تاکید مجدد کرد با این حال توضیح داد در حال حاضر هیچ جزئیات جدیدی در این باره برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد. Guillemot در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد به‌زودی شاهد معرفی نسخه جدید Splinter Cell باشیم اینگونه جواب داد «باید شما را ناامید کنم. زیرا من پاسخ دقیقی برای این پرسش ندارم. اما می‌خواهیم فرنچایزها و شخصیت‌هایی که در اختیار داریم برای مدت زمان طولانی به حیات خود ادامه دهند. بنابراین روزی از هر کدام از آن‌ها خبری خواهید شنید اما زمان آن اکنون نبوده و در حال حاضر نمی‌توانیم جزئیات بیشتری ارائه کنیم.»

شایعات پیرامون معرفی نسخه جدید این سری بازی مخفی‌کاری در ابتدا سال جاری و به دنبال معرفی شخصیت سم فیشر به عنوان محتویات بسته الحاقی برای بازی Ghost Recon Wildlands شدت گرفت. با این حال هم‌چنان باید منتظر معرفی نسخه جدید Splinter Cell‌ ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 10 =