اخبار بازی

علاقه باتیستا به بازی در نقش مارکوس فینیکس از Gears of War

علاقه باتیستا به بازی در نقش مارکوس فینیکس از Gears of War

وی جی مگ: در حالی که هم‌چنان پروسه انتخاب بازیگر برای فیلم Gears of War توسط کمپانی Universal شروع نشده اما باز هم دیو باتیستا به بازی در نقش مارکوس فینیکس ابراز علاقه کرده و بیان می‌دارد سرنوشت او بدین طریق مقدر شده تا این نقش را ایفا کند.

به گزارش وی جی مگ، دیو باتیستا کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق WWE که ایفای نقش شخصیت Drax در فیلم موفق Guardians of the Galaxy را در کارنامه دارد مدت‌هاست برای ایفای نقش مارکوس فینیکس در فیلم Gears of War ابراز علاقه کرده است. این بار حرف و حدیث‌های این موضوع از وبسایت IGN سرچشمه می‌گیرد که طی آن فردی با ارسال کامنتی اظهار کرده بود «این شخص (با اشاره به باتیستا) را برای بازی در فیلم Gears of War انتخاب و معرفی کنید.» باتیستا در پاسخ اظهار کرد که عاشق فرد ارسال کننده این کامنت بوده زیرا برای دریافت نقش مارکوس فینیکس و بازی در فیلم Gears of War، مدت‌هاست که در حال التماس کردن است سرنوشت او، ایفای نقش این شخصیت خواهد بود.

ابراز علاقه باتیستا به بازی در نقش مارکوس فینیکس نخستین بار در صحبت با وبسایت گیم‌اسپات صورت گرفت که در پاسخ به سوال یک کاربر بدین شرح که آرزوی ایفای نقش چه شخصیتی را دارد از شخصیت اصلی سری بازی شوتر انحصاری مایکروسافت یعنی Gears of War یاد کرده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 7 =