اخبار بازی

Daylight و هدف هر روز ترسناک بودنش

Daylight و هدف هر روز ترسناک بودنش 1

طبق صحبت های جدید آقای Andrew Maguire در بلاگ پلی استیشن، وی که کارگردان بازی Daylight، یک عنوان Survival Horror می باشد، هدف استدیو Zombie Studios را ترساندن شما هر بار که بازی را انجام می دهید، بیان کرد و گفت:

” ما ژانر وحشتناک را دوست داریم و می خواهیم بازی ای بسازیم که هر بار که آن را انجام می دهید شما را بترساند. ما می دانستیم که با قدرت موتور Unreal Engine 4 می توانیم به طور خلاقانه و با یک رویه خاص محیط های ترسناک و زیبا را بسازیم. پس با پی بردیم که در این زمینه موفق خواهیم بود و در این بازی شما نمی توانید حدس بزنید که چه موجودی در اتاق پیش رویتان کمین کرده است. این هدف ( ساختن محیط های جدید به وسیله موتور ) به ما اجازه می دهد تا بازی را به گونه ای بسازیم که قابلیت دوباره بازی کردن توسط بازیکن را داشته باشد، بدون اینکه پلیر احساس کند که قبلا در این محیط بوده است یا نه؟ ”
بازی Daylight احتمالا در اوایل سال 2014 برای PS4 عرضه می شود. در مورد این بازی باید بگویم که یکی از اولین بازی هایی است که توسط موتور Unreal engine 4 تولید می شود. داستان این بازی اثر یکی از نویسندگان مشهور سایت IGN یعنی خانم Jessica Chobot می باشد. در این بازی به طور خلاقانه ای از تلفن همراه خود به عنوان منبع نور و مکان یابی استفاده می کنید.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =