اخبار بازی

فعلا خبری از بازی Dead Cells 2 نیست

فعلا خبری از بازی Dead Cells 2 نیست

وی جی مگ: عنوان Dead Cells ساخته مترویدوانیا Roguelike استودیو Motion Twin یکی بهترین و تحسین شده ترین عناوین سال جاری بود که به موفقیت‌های فراوانی مخصوصا در زمینه فروش دست پیدا کرد. با این حال سازندگان خطاب به مخاطبین اعلام کردند که خبری از بازی Dead Cells 2 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، سباستین بنارد طراح اصلی بازی از استودیو Motion Twin در مصاحبه با وبسایت Game Informer انتظارات را درباره توسعه نسخه دنباله بازی Dead Cells پایین آورد. هنگامی که از او درباره احتمال و فرضیه ساخت بازی Dead Cells 2 پرسیده شد این گونه پاسخ داد «در رابطه با نسخه دنباله، ما می‌دانیم که اصرار بر ماندن روی یک موفقیت به دست آمده ایده و فکر درستی نیست. اگر شما محصول موفقی تولید کردید بهتر است از انرژی به دست آمده برای ساختن موردی متفاوت استفاده کنید. من فکر نمی‌کنم خبری از بازی Dead Cells 2 در آینده بشنوید و ما به ساخت آن مشغول شویم.»

«ترجیح می‌دهیم بازی فعلی را با انتشار محتویات برای مخاطبین گسترش دهیم. اگر زمانی به توسعه عنوان Dead Cells 2 روی بیاوریم مطمئن باشید که به پول آن نیاز داشتیم (با خنده). ما نمی‌خواهیم تنها روی یک مورد گیر کنیم. بنابراین فکر می‌کنم اگر ما حتی به این بازی بازگردیم ادامه آن پلتفرمر یا Roguelike نخواهد بود.»

با انتشار محتویات فراوانی پس از عرضه برای بازی Dead Cells، هم‌چنان موارد زیادی باقی مانده که قرار است عرضه شود. به تازگی به‌روزرسانی برای بازی منتشر شده که چالش‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. بنارد در پایان صحبت‌های خود اطلاعات جالبی در خصوص نسخه ابتدایی بازی به اشتراک گذاشت که در آن بازی به صورت یک عنوان موبایلی رایگان در سبک Tower Defense طراحی شده بود. این بازی تحسین شده برای پلتفرم‌های Switch، Xbox One، PS4 و PC در دسترس و قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − 2 =