اخبار بازی

Dead Rising 4 توانست The Last Guardian را در فروش شکست دهد

Dead Rising 4 توانست The Last Guardian را در فروش شکست دهد 1

بازی مورد انتظار The Last Guardian بعد از ده سال منتشر شد اما به نظر می‌رسد در همان ابتدای کار توسط Dead Rising 4 در زمینه فروش شکست خورده است.

ارقام مربوط به فروش نسخه‌های فیزیکی در بریتانیا منتشر شده است که تعداد خرید‌های دیجیتال در آن حساب نشده است. در لیست ده بازی پرفروش هفته 4 رده اول در اختیار بازی‌های Call of Duty: Infnite Warfare، FIFA 17، Battlefield 1 و Final Fantasy 15 بود. Dead Rising 4 که هفته اول انتشار خود را تجربه می‌کرد در رده پنجم قرار گرفت و بعد از آن Watch Dogs 2 رده ششم را تصاحب کرد. The Last Guardian نیز در هفته اول نتوانست به رتبه‌ای بهتر از رده هفتم دست پیدا کند. رده هشتم در اختیار بازی Pokemon Sun و رده دهم در اختیار Skyrim Special Edition قرار دارد.

نکته قابل توجه برای The Last Guardian این است که این بازی توانست بازی‌های Shadow of Colossus و Ico را در زمینه فروش هفته اول شکست دهد. از نظر Chris Donlan در وب‌سایت یوروگیمر این بازی ادامه دهنده مسیر بازی‌های قبلی فومیتو اودا است و در این زمینه بسیار بهتر از گذشته شده است. اما در نقد کوتاه دیگر برای Dead Rising 4 آقای Edwin می‌گوید:« این بازی بدون هدف و پر از باگ است و لحظه‌ای که کنترلر را کنار بگذارید قطعا این بازی را فراموش خواهید کرد.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =

  • واقعا این بازی چیه؟حالم از بازیای این مدلی که فقط ژاپن پسنده به هم میخوره،میدونم عاشق سینه چاک کم نداره ولی واقعا مسخرس بازیش،همون بهتر ک شکست بخوره تا دیگ از این آشغالا نسازن