اخبار بازی

نشانه‌هایی از حضور بخش چند نفره در بازی Death Stranding

نشانه‌هایی از حضور بخش چند نفره در بازی Death Stranding

وی جی مگ: تمامی صحبت‌هایی که پیرامون Death Stranding شکل گرفته نشان می‌دهد قرار است با اثری رو به رو شویم که بر روی زندگی و طرز تفکر تاثیر ‌می‌گذارد و از این رو به تجربه‌ای فراتر یک از یک بازی تبدیل شود. اکنون مدارکی به دست آمده که به حضور بخش چند نفره در بازی Death Stranding اشاره می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Kojima Productions سازنده بازی به تازگی درخواستی برای نام تجاری تحت عنوان “Social Strand System” و “Strand Game” را به ثبت رسانده است. این نام‌گذاری مخصوصا عبارت Social Strand System به نوعی به وجود بخش چند نفره و یا مولفه اجتماعی در بازی اشاره می‌کند. پیش از این شخص هیدئو کوجیما نیز به حضور بخش چند نفره در بازی Death Stranding اشاراتی کرده بود و اکنون نیز این نشان‌های تجاری می‌تواند ارتباطی با اشارات قبلی کوجیما داشته باشد. با این حال به مانند بسیاری از موارد دیگری که از بازی مشاهده کرده و یا شنیده‌ایم این جزئیات نیز هیچ گونه ایده تازه‌ای در رابطه با این اثر مورد انتظار در اختیار قرار نمی‌دهد.

شاید بخش چند نفره‌ای که در عناوینی هم‌چون Dark Souls و Metal Gear Solid 5 پیاده‌سازی شده نزدیک ترین حدس برای برای بخش چند نفره و آنلاین بازی Death Stranding باشد. اثری که به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه بوده و هم‌چنان زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =