اخبار بازی

اظهار نظر جالب تروی بیکر درباره بازی Death Stranding

اظهار نظر جالب تروی بیکر درباره بازی Death Stranding

وی جی مگ: Death Stranding جدیدترین اثر در دست توسعه هیدئو کوجیما بوده که در سال 2016 معرفی شد و با این حال پس از گذشت بیش از دو سال از رونمایی اولیه و نمایش‌های متعدد، هم‌چنان هیچ چیزی درباره بازی Death Stranding از گیم‌پلی گرفته تا جزئیات داستانی آن مشخص نیست و تنها تئوری‌های مختلف طرفداران کوجیما پیرامون این اثر شنیده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تروی بیکر صداپیشه مطرح دنیای بازی که در Death Stranding هم ایفای نقش می‌کند به تازگی در جریان رویداد Argentina Game Show صحبت‌هایی در خصوص این بازی انجام داده که البته باز هم شامل نکته جدیدی راجع به هیچ یک از جوانب بازی نمی‌شود. بیکر در پاسخ به پرسش یک طرفدار درباره بازی Death Stranding این‌گونه اظهار نظر کرد «Death Stranding بازی بسیار بزرگی بوده و چشم‌انداز عظیمی نیز برای خود تعیین کرده است. اگر شما اندکی با کوجیما آشنا باشید می‌دانید که این شخص عادت ندارد کار کوچکی انجام دهد. این بازی بسیار بزرگ و در عین حال عجیب است.»

عجیب بودن عبارتی است که با تمامی مواردی که تاکنون از Death Stranding مشاهده کردیم همخوانی دارد. با این حال شایعات قبلی به حضور این بازی در مراسم The Game Awards اشاره می‌کردند و شاید با نمایش جدید بازی در این رویداد، جزئیات مشخصی در رابطه با ساختار کلی داستان و گیم‌پلی ساخته جدید Kojima Productions به اشتراک گذاشته شود. اثری که به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 در حال توسعه قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + نوزده =