اخبار بازی

تایید حضور صدگذار Snake و Boss در‌ Death Stranding

تایید حضور صدگذار Snake و Boss در‌ Death Stranding

وی جی مگ: حضور صدگذار Snake و Boss در‌ Death Stranding مورد تایید قرار گرفت. استودیو Kojima Productions پیش از این تایید کرده بود شخص هیدئو کوجیما به همراه بازیگران ژاپنی بازی نام‌برده در نمایشگاه TGS 2018 حضور خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، توییت جدید پست شده توسط کوجیما مشارکت چهار چهره برجسته و مشهور از صنعت دوبله ژاپن در Death Stranding را تایید می‌کند. Akio Otsuka که به عنوان صداپیشه Solid Snake و Big Boss در عناوین گذشته Metal Gear به شمار می‌رود در بازی جدید در دست ساخت کوجیما حضور خواهد داشت. Kikuko Inoue که بیشترین شهرت او به واسطه دوبله ژاپنی شخصیت Boss در Metal Gear Solid 3 است و به‌علاوه در دو بازی Peace Walker و Ground Zeroes نقش Chico و در Metal Gear Solid 4 و Metal Gear Rising هم صداپیشگی شخصیت Sunny را برعهده داشته در بازی Death Stranding ایفای نقش خواهد کرد.

Nana Mizuki که صداپیشگی نسخه ژاپنی Paz در عناوین Ground Zeroes، Metal Gear Solid: Peace Walker و The Phantom Pain را برعهده داشته به عنوان یکی دیگر از بازیگران ژاپنی Death Stranding معرفی شده است. Kenjiro Tsuda هم در بازی حضور خواهد داشت که البته او تاکنون در هیچ کدام از سری بازی Metal Gear نقشی نداشته اما به واسطه آثاری هم‌چون Yu-Gi-Oh! و Attack on Titan شناخته می‌شود. باید دید هر یک از بازیگران معرفی شده نقش کدام یک از شخصیت‌های بازی را ایفا خواهند کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 16 =