اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Death Stranding لو رفت ؟

تاریخ عرضه بازی Death Stranding لو رفت ؟

وی جی مگ: به یاد دارید که پیش از E3 2018 تمامی سورپرایزها و معرفی‌های مهم این نمایشگاه توسط خرده‌فروشی والمارت کانادا فاش شده بود ؟ اکنون مورد جدیدی در این فروشگاه لیست شده که توجه همگان را به سمت خود جذب کرده و آن تاریخ عرضه بازی Death Stranding است.

به گزارش وی جی مگ، ساخته مورد انتظار سونی و استودیو Kojima Productions در وبسایت فروشگاه والمارت کانادا لیست شده و زمان انتشار جدیدی در برابر آن به چشم می‌خورد. این لیست تاریخ عرضه بازی Death Stranding را برابر 30 ژوئن 2019 (یک‌شنبه 19 تیر 98) اعلام کرده است. در حالی که سونی پیش از این اعلام کرده در نمایشگاه E3 2019 که در ماه ژوئن برگزار می‌شود شرکت نمی‌کند لیست مذکور این مسئله را در ذهن تداعی می‌کند که سونی قصد دارد با عرضه یکی از بازی‌های انحصاری مهم خود در این ماه سر و صدا ایجاد کند.

هنگامی که یکی از کاربران در توییتر از حساب رسمی والمارت کانادا در خصوص این تاریخ انتشار سوال کرد حساب این فروشگاه پاسخ داد که در این تاریخ، قابلیت پیش‌خرید بازی Death Stranding در دسترس قرار می‌گیرد. با تمامی این توضیحات، تا انتهای ماه ژوئن زمان بسیاری باقی مانده و از این رو نمی‌توان صحت آن را مورد توجه قرار داد. به‌علاوه 30 ژوئن برابر با روز یک‌شنبه است و تاکنون شرکت سونی هیچ کدام از عناوین انحصاری خود را در روز یک‌شنبه منتشر نکرده است. بهترین کار این است که تا مراسم The Game Awards منتظر بمانیم. جایی که کوجیما طبق معمول حضور خواهد داشت و براساس گفته‌های قبلی شاهد نمایش جدید بازی Death Stranding خواهیم بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =