اخبار بازی

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019

وی جی مگ: به همان میزان که هیدئو کوجیما و کمپانی سونی درخصوص زمان انتشار بازی Death Stranding صحبت مشخصی نمی‌کند به همان اندازه هر روز شاهد منتشر شدن اخباری جدید در این زمینه هستیم که به عرضه بازی Death Stranding در سال 2019 اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران Reddit کارت پیش‌خریدی از فروشگاه Best Buy Canada را به تصویر می‌کشد که بیان می‌دارد بازی Death Stranding در سال 2019 در دسترس قرار می‌گیرد. زمان انتشار مشخصی اعلام نشده اما هم‌اکنون می‌توانید بازی را از فروشگاه Best Buy Canada با برچسب قیمتی 80 دلار پیش‌خرید کنید. لازم به ذکر است چنان‌چه به صفحه خرید بازی در این فروشگاه سر بزنید متوجه تاریخ انتشار 31 دسامبر 2019 خواهید شد که در مقابل آن درج شده است.

باید تاکید کنیم تاریخ عرضه درج شده تنها تاریخی برای تکمیل کردن صفحه پیش‌خرید بازی بوده و به هیچ وجه نباید به آن اهمیت داد. ناگفته نماند تاریخ مذکور برابر با روز سه‌شنبه است حال آن که شرکت سونی در چند وقت اخیر بازی‌های انحصاری Second Party خود مانند Detroit: Become Human و Spider-Man را در روز جمعه عرضه کرده و احتمالا همین مورد برای ساخته مورد انتظار Kojima Productions هم صدق خواهد کرد.

از صحبت‌های نورمن ریداس در انتهای سال گذشته تا چالش عکس ده سالگی اخیر تروی بیکر و حتی اشارات خود کوجیما در گذشته به عرضه Death Stranding در سال جاری اشاره می‌کنند. موردی که باید ببینیم سرانجام توسط سازندگان یا ناشر بازی مورد تایید رسمی قرار خواهد گرفت یا انتشار آن به سال 2020 موکول می‌شود.

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 18 =