اخبار بازی

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019 1

وی جی مگ: تاریخ عرضه بازی Death Stranding این روزها تبدیل به بزرگ‌ترین معمای صنعت بازی شده. هوشمندی کوجیما به عنوان سازنده این بازی در انتشار اطلاعات اندک و البته کنجکاوی بی‌پایان طرفداران هر روز شایعات مختلفی را به وجود می‌آورد و امروز شاهد یکی دیگر از آنها هستیم که شاید نشان دهد بازی Death Stranding در سال 2019 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این روزها چالش جدیدی در شبکه‌های اجتماعی با نام 10yearschallenge راه افتاده که در آن افراد تصویری از امروز و 10 سال پیش خود را در کنار یکدیگر منتشر می‌کنند. جدیدترین فردی که شایعات برای گیمرها اهمیت بیشتری از دیگران داشته باشد و در این چالش شرکت کرده، تروی بیکر است. صداگذار مطرح صنعت بازی که اتفاقا در جریان ساخت Death Stranding حضور دارد.

تروی بیکر با انتشار تصویر پایین در این چالش شرکت کرده. تصویری که نشان می‌دهد او 10 سال پیش صداگذاری شخصیت اسنو در بازی Final Fantasy 13 را برعهده داشته و امسال به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی Death Stranding شناخته می‌شود.

نشانه‌ای دیگر از عرضه بازی Death Stranding در سال 2019 2

جالب است بدانید که در حال حاضر تروی بیکر تنها روی دو بازی منتشر نشده کار کرده که یکی از آنها Death Stranding است و دیگری The Last of Us Part 2 که درباره انتشار آن نیز شایعات بسیاری وجود دارد. حالا طرفداران ساخته کوجیما اعتقاد دارند که انتشار این تصویر نشان می‌دهد که به احتمال فراوان بازی Death Stranding در سال 2019 منتشر می‌شود. اثری که به نظر می‌رسد بخش زیادی از فرایند توسعه آن پشت سر گذاشته شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =