اخبار بازی

چه بخشی از Death Stranding برای سازندگان Horizon به نمایش درآمد ؟

چه بخشی از Death Stranding برای سازندگان Horizon به نمایش درآمد ؟

وی جی مگ: روز گذشته گزارش دادیم که هیدئو کوجیما به آمستردام هلند سفر کرده و با مسئولین و اعضای استودیو Guerrilla Games به عنوان سازندگان Horizon Zero Dawn دیدار داشته. کوجیما بخشی از Death Stranding را برای این استودیو به نمایش در آورد و البته با تحسین آنها روبرو شده اما این نمایش به چه قسمتی از ساخته کوجیما اختصاص داشته ؟

به گزارش وی جی مگ، بعد از انتشار تصاویر و گزارش‌های اولیه، امروز آکی سایتو به عنوان مدیر بخش بازرگانی Kojima Productions در توئیتر خود اعلام کرد که کوجیما شخصا دو ساعت ابتدایی بازی Death Stranding را برای سازندگان Horizon به نمایش در آورده. سایتو همچنین تایید کرده که این بخش از بازی در وضعیت نهایی قرار نداشته.

از همین حالا طرفداران در حال ساخت فرضیه‌های مختلف هستند و اعتقاد دارند که شروع بازی Death Stranding به قدری قدرتمند است که توانسته بازیسازهای با تجربه و حرفه‌ای همچون اعضای استودیو Guerrilla Games را شگفت‌زده کند. معمولا می‌توان با دانستن چنین موضوعی یعنی آماده شدن دو ساعت ابتدایی یک بازی درباره تاریخ انتشار آن نتیجه گرفت اما آیا این موضوع برای ساخته کوجیما نیز صدق می‌کند ؟

در حال حاضر ما هیچ ایده‌ای از بزرگی بازی Death Stranding نداریم و همین موضوع از پیش‌بینی‌های بیشتر جلوگیری می‌کند اما اگر کوجیما به دنبال ارائه تجربه‌ای در سطح و اندازه‌های مجموعه Metal Gear Solid باشد می‌توان انتظار داشت که ساخته جدید او نیز چیزی در حدود 10 تا 12 ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 6 =