اخبار بازی

بازی Death Stranding تجربه آنلاین را دگرگون می‌کند

بازی Death Stranding تجربه آنلاین را دگرگون می‌کند

وی جی مگ: به سختی می‌توان تصور کرد حتی اعضای استودیو Kojima Productions نیز بدانند هیدئو کوجیما مشغول انجام چه کاری با ساخت Death Stranding است. اثری که گفته می‌شود شامل المان‌های آنلاین نیز می‌شود و اکنون یک نویسنده معتقد است بازی Death Stranding تجربه آنلاین را دگرگون می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این گفته شده بود که این بازی از المان‌های عناوین آنلاین در ساختار خود استفاده می‌کند با این حال عنوان Death Stranding قرار نیست عمدتا یک بازی آنلاین باشد. هیدئو کوجیما که در هفته‌های اخیر در شهر نیویورک مشغول تولید اثر مورد انتظار خود است به تازگی قرار ملاقاتی با F. Paul Wilson نویسنده کتاب‌های علمی-تخیلی و ترسناک داشته است. این نویسنده در توییتر خود با به اشتراک گذاشتن عکسی بیان کرد که در این دیدار به صحبت در خصوص Death Stranding با کوجیما پرداخته و معتقد است این بازی یک تجربه آنلاین تغییرپذیر خواهد بود.

این که چه طور Death Stranding تجربه آنلاین را دگرگون می‌کند و تجربه تغییرپذیر در بخش آنلاین چه معنایی دارد به مانند دیگر جزئیات و نمایش‌هایی که از بازی صورت گرفته امری نامشخص است. اثری که توسط Kojima Productions به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه قرار داشته و شایعات از انتشار آن در سال 2019 خبر می‌دهند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =