اخبار بازی

تمجید خالق Max Payne از بازی Death Stranding

تمجید خالق Max Payne از بازی Death Stranding

وی جی مگ: پس از سازندگان Horizon: Zero Dawn این بار نوبت به اعضای استودیو Remedy رسیده که کوجیما با آن‌ها ملاقات داشته است و بخش‌هایی از بازی مورد انتظار Kojima Productioms یعنی Death Stranding را مشاهده کنند. همین مورد باعث شده تا این بازی تحسین و تمجید خالق Max Payne یعنی سم لیک را به مانند سایرین برانگیزد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پس از گذشت حدودا سه سال از معرفی اولیه هنوز مخاطبین و گیمرها نمی‌دانند که Death Srandings از چه قرار است اما تمامی توسعه‌دهندگانی دیگری هم‌چون کوری بارلوگ کارگردان God of War از سانتا مونیکا و اعضای استودیو Guerrilla Games پس از مشاهده عنوان در دست ساخت کوجیما زبان به تحسین آن گشودند. اکنون سم لیک از استودیو Remedy هم به این افراد اضافه شده است. کسی که در کارنامه کاری او توسعه عناوینی هم‌چون Max Payne، Alan Wake و Quantum Break مشاهده می‌شود و هم‌اکنون نیز در حال کار روی بازی Control است.

کوجیما به تازگی با سم لیک و استودیو Remedy دیداری داشته و ظاهرا در این ملاقت لیک توانسته بازی را ببیند. امری که باعث شده تا تمجید خالق Max Payne را برانگیزد. لیک با انتشار عکسی از خود و کوجیما در توییتر نوشت «به همراه هیدئو کوجیما. او یک الهام‌بخش است. Death Stranding می‌تواند مرزهای موجود را به جلو براند. بسیار خوش‌حال و مفتخر هستم که می‌توانم کوجیما با عنوان دوست خود خطاب کنم.»

عنوان Death Stranding به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد. با این حال بسیاری از گفته‌ها و شایعات به عرضه بازی در سال 2019 اشاره می‌کنند.

تمجید خالق Max Payne از بازی Death Stranding 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + یک =