اخبار بازی

تایید نمایش بازی Death Stranding در The Game Awards 2018

تایید نمایش بازی Death Stranding در The Game Awards 2018

وی جی مگ: با توجه به توییت جدید منتشر شده توسط یکی از کارکنان استودیو Kojima Productions به نظر می‌رسد نمایش بازی Death Stranding در The Game Awards 2018 مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Death Stranding برای چند سالی است که توسط استودیو مذکور و شخص هیدئو کوجیما در حال ساخت بوده و تاکنون نیز چند تریلر از آن به اشتراک گذاشته شده است. با این حال حتی نمایش بازی در E3 2018 نیز جزئیات چندانی در خصوص گیم‌پلی آن مشخص نمی‌کرد و به همین دلیل بسیاری هم‌چنان در تلاش هستند تا بفهمند این بازی دقیقا در مورد چه چیزی است.

چندی پیش تریلری جدید از عنوان نام‌برده در نمایشگاه TGS 2018 منتشر شد با این حال ظاهرا باید منتظر نمایشی جدید از بازی Death Stranding در The Game Awards 2018 باشیم. چرا که طراح بخش صوتی استودیو Kojima Productions در توییتر خود نوشت که به‌تازگی تریلری جدید از بازی را به شین‌یا تسوکاموتو کارگردان فیلم کلاسیک Tetsuo: The Iron Man نشان داده است. این کارگردان نیز اثر در دست ساخت هیدئو کوجیما را بسیار مهیج خوانده است.

با توجه به این که کوجیما از دوستان نزدیک جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards بوده و پیش از این هم حضور کوجیما در این مراسم مورد تایید قرار گرفته است انتشار تریلری جدیدی از این بازی دور از انتظار نخواهد بود. این عنوان به صورت انحصاری برای PS4 در حال تولید بوده و تاریخ عرضه مشخصی ندارد. امیدواریم این بار شاهد نمایشی کامل و مفصل از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =