اخبار بازی

زمان زیادی تا عرضه بازی Death Stranding باقی مانده

زمان زیادی تا عرضه بازی Death Stranding باقی مانده

وی جی مگ: در چند وقت اخیر صحت‌های زیادی از منابع و افراد مختلف شنیده شد که Death Stranding در سال جاری منتشر می‌شود. با این حال توییت جدید کوجیما بیان می‌دارد هم‌چنان زمان زیادی تا عرضه بازی Death Stranding باقی مانده است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی هیدئو کوجیما در توییتر به تبلیغ فیلم جدید مد میکلسن با نام Arctic پرداخته که البته با تحسین و تمجید منتقدان و اهالی سینما هم همراه شده است. در این میان جو پنا کارگردان اثر نام‌برده از فرصت استفاده کرده و از کوجیما پیرامون زمان انتشار عنوان مورد انتظار Death Stranding پرسید. خالق مجموعه بازی Metal Gear Solid بلافاصله در جواب پاسخ داد «هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی Death Stranding باقی مانده و مدتی طول خواهد کشید تا بازی آماده انتشار شود. در این میان امیدوارم همه از فیلم Arctic لذت ببرند.»

این اظهار نظر کوجیما باز هم حدس و گمان‌های دیگری را به دنبال داشته است. عده‌ای معتقد هستند کوجیما قصد داشته انتظارات به وجود آمده ناشی از عرضه حتمی بازی در سال 2019 را کاهش دهد. زیرا ممکن است هم‌چنان مشخص نباشد Death Stranding امسال منتشر می‌شود یا انتشار آن به سال آینده موکول خواهد شد. از طرفی دیگر شایعات اخیر بیان می‌‌داشتند Death Stranding در نیمه ابتدایی 2019 به بازار قدم می‌گذارد حال که شاید منظور کوجیما بدین طور باشد که بازی در نیمه دوم سال جاری و برای مثال در پاییز منتشر خواهد شد. اثر مذکور به صورت انحصاری برای کنسول PS4 توسط استودیو Kojima Productions در حال توسعه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − شش =