اخبار بازی

منتظر نسخه ریمستر Demon’s Souls باشید

منتظر نسخه ریمستر Demon’s Souls باشید

وی جی مگ: برای سال‌هاست که طرفداران مجموعه بازی‌های Souls به دنبال تجربه نسخه ریمستر Demon’s Souls هستند اما موانع مختلفی در مسیر این اتفاق قرار گرفته. موانعی که به نظر می‌رسد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی برطرف شده و نهایتا شاهد نسخه ریمستر Demon’s Souls باشیم.

به گزارش وی جی مگ، هرچند این بازی توسط استودیو FromSoftware توسعه پیدا کرده اما حق نشر و به صورت کلی کنترل امتیاز بازی در اختیار سونی است و سازندگان آن توضیح داده‌اند که هر تصمیمی برای ادامه کار این مجموعه بر عهده کمپانی سازنده کنسول‌های پلی‌استیشن است.

در همین راستا و در انجمن اینترنتی resetERA برخی کاربرها به گفت و گو پرداخته و درباره نسخه ریمستر Demon’s Souls صحبت کرده‌اند. بحثی که البته با واکنش جیسون شریر از وبسایت کوتاکو همراه شده و این روزنامه‌نگار قدیمی صنعت بازی درباره آن توضیح داده که امکان ساخت نسخه ریمستر Demon’s Souls وجود دارد.

هرچند هنوز هیچ‌چیز به شکل رسمی تایید نشده اما سونی با ساخت نسخه بازسازی Shadow of the Colossus واکنش‌های مثبتی را دریافت کرد و فعلا روی نسخه بازسازی بازی Medieval تمرکز کرده. روندی که بعید نیست در آینده منتهی به توسعه و عرضه نسخه ریمستر Demon’s Souls یا حتی بازسازی آن شود. در حال حاضر گیمرها تنها می‌توانند Demon’s Souls را روی PS3 تجربه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سیزده =